top of page
חיפוש

המדע מאחורי קרם ליפטינג: הכוח של קולגן ומרכיבים חדשניים נוספים

כמדענית וחוקרת הזדקנות תאית, אני נרגשת לחלוק אתכם את הידע שלי על התהליכים הביולוגיים המורכבים הללו והקשר שלהם לעולם הטיפוח. היום, אני רוצה לדבר על אחד המוצרים הנמכרים ביותר באתר, קרם ליפטינג, והשילוב הייחודי של המרכיבים החזקים שהופכים אותו למוצר חובה בשגרת הטיפוח שלך.


מה זה קולגן?


לפני שנעמיק במרכיבים הספציפיים של קרם ליפטינג , נדבר על החשיבות של קולגן בשמירה על גמישות העור, המוצקות והמראה הצעיר שלו.

קולגן הוא החלבון השכיח ביותר בגופנו, שמהווה חלק ניכר מהעור, העצמות ורקמות החיבור שלנו. בעור, הקולגן פועל כחלבון תמיכה, המקדם מוצקות וגמישות ובמקביל מסייע בתהליך ההתחדשות הטבעתי של העור. ככל שאנו מתבגרים, ויותר נכון כבר מגיל 25-30, הגוף שלנו מייצר פחות קולגן, מה שמוביל לקמטים, צניחה וסימני הזדקנות אחרים. תהליך זה יכול להיות מואץ על ידי גורמים חיצוניים שונים, כמו קרינת UV, מזהמים סביבתיים ותזונה לקויה.


מה מיוחד בקרם ליפטינג?

קרם ליפטינג Dr.Riva הורכב במיוחד כדי לעודד את ייצור הקולגן, להעניק לחות לעור, לשמור על מיצוק העור, וכל זה הודות לתערובת הייחודית של מרכיבים פעילים חדשניים.


קומפלקס אמלואיקס Ameliox™

זה קומפלקס ליפוזומלי המשלב קרנוזין, חומר נוגד חמצון ואנטי-גליקציה עם שני נוגדי חמצון רבי עוצמה

מסיסים בשמן סילימרין וטוקופרול

אמלואיקס מסוגל לעכב תגובת גליקציה, תהליך טבעי איטי שמוביל להקשחה של חלבוני העור קולגן ואלסטין ובכך לאובדן גמישות והזדקנות מוקדמת. יתר על כן, Ameliox™ מפחית חמצון שומנים ומונע הזדקנות חמצונית.

הקומפלקס המייוחד הזה:

  • שומר על גמישות העור על ידי מאבק בגליקציה

  • מפחית קמטים וקמטוטים

  • מגביר את מוצקות העור

  • מגן על תאי העור מפני הזדקנות חמצוניתמגן על תאי העור מפני הזדקנות חמצונית

חומצה אמינית פרולין

פרולין, חומצת אמינו הממלאת תפקיד מכריע בסינתזה של קולגן. פרולין מייצבת את המבנה של קולגן, ומסייעת בחיזוק וייצוב של המולקולה, כדי שקולגן יהיה מסוגל לספק תמיכה יעילה לעור שלנו. על ידי שילוב של פרולין בקרם ליפטינג Dr.Riva, העצמנו את יכולת המוצר לעודד ייצור קולגן, ולשמור על עור מוצק ואלסטי יותר.


חומצה היאלורונית

למולקולה הזו, הקיימת באופן טבעי בעור שלנו, יש יכולת יוצאת דופן לשמור מים - היא יכולה להחזיק עד פי 1000 ממשקלה במים! על ידי שילוב חומצה היאלורונית, קרם

ליפטינג שלנו משפר משמעותית את לחות העור, ממלא את העור ומפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים.


קרם ליפטינג Dr,Riva הוא תוצר של מחקר מדעי קפדני והבנה עמוקה של הביולוגיה של העור. על ידי שילוב של מרכיבים שמעודדים ייצור קולגן כמו קומפלקס Ameloix ופרולין עם חומרי לחות כמו חומצה היאלורונית, יצרנו מוצר שלא רק מפחית את סימני ההזדקנות אלא גם מזין ומחדש את העור מבפנים.


שלכם בבריאות וביופי,

ריבה

126 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page